TIEDOTE NO II/SYKSY 2010

AURANMAAN PAINISEURA R.Y. TIEDOTE NO II/SYKSY 2010
25.10.2010

OSALLISTUMISMAKSU/JÄSENMAKSU
Maksulappuja jaetaan tämän tiedotteen yhteydessä. Auranmaan. Painiseuran syksyn 2010 painikoulumaksu ja puolenvuoden jäsenmaksu painikoululaisille sekä kaikille vanhempien ryhmässä painiville on johtokunnan päätöksellä 40 EUR, aikuisille koko vuoden jäsenmaksu on 15 EUR. Jäsenmaksukausi vaihtuu vuodenvaihteessa. Auranmaan Painiseura toivoo, että ainakin toinen vanhemmista olisi seuran jäsen (mieluummin koko perhe). Uudet jäsenet voivat maksaa jäsenmaksun suoraan pankkiin Auranmaan Painiseuran tilille: Auran OP 501405-26761 viitetiedoksi ”jäsenmaksu, nimi”. Olemme kiitollisia kaikesta saamastamme tuesta!

AuPs edellyttää painikaudella 2010-2011, että kaikkien, jotka käyvät harjoittelemassa Aurantalolla tavalla tai toisella, heidän tulee maksaa vähintään seuran jäsenmaksu (painiharjoituksiin osallistuvat maksavat aina painikoulumaksun)! Esim. voimaharjoitteluvälineet ovat kaikkien seuran jäsenten vapaasti käytettävissä harjoitusten aikana paitsi silloin, jos ohjattuun harjoituskertaan kuuluu painijoiden voimaharjoittelua ko välineillä.

AuPs KÄMPPÄPAINIT 21.11.2010
Katso erillinen kilpailukutsu.

JOULUJUHLAT AuPs
perinteinen Joulujula pidetään ennen joulukuun puoltaväliä. Johtokunta ei ole vielä vahvistanut ajankohtaa. Erillinen kutsu jaetaan lähempänä ko ajankohtaa.

AuPs OMAT KILPAILUT KEVÄT 2011
Talvella 15.1.2011 järjestetään Aurassa ikäkausikilpailut, kilpailuissa myös aloittelijoiden sarjat. Kutsut ko kilpailuihin tulevat jakoon myöhemmin. AuPs T-PAITOJA Salilla on myynnissä

AuPs T-paitoja
T-paidat ovat sinisiä ja varustettu AuPs logolla. Kysy valmentajilta! HUOM! HUOM! Keskiviikkona 3.11.2010 on aloittelijoiden ryhmän harjoitukset peruutettu (Aurantalolla huonekalukauppia klo 18:30 asti) !

SYKSYN KILPAILUKALENTERIA ym.

6.11.2010 Kalle Mäkisen painit Turku TWM
21.11.2010 Auranmaan Painiseuran kämppäpainit (aloitteljoiden sarjat iän, painon ja painikokemuksen mukaan) Aurantalolla Katso erillinen kutsu.
10-12.12.2010 Poikien ja tyttöjen vapaapainin SM-kilpailut Kuusankoski

HYVÄÄ SYKSYN JATKOA KAIKILLE!
PAINITERVEISIN
AURANMAAN PAINISEURA R.Y.