TIEDOTE NO II/2014

AURANMAAN PAINISEURA TIEDOTE II/2014 3.2.2014

PAINIKOULUMAKSU TALVI-/KEVÄTKAUSI 2014, JÄSENMAKSU 2014 YM.
Auranmaan Painiseuran talven/kevään (½v) 2014 painikoulumaksu, joka sisältää puolenvuoden jäsenmaksun on johtokunnan päätöksellä 50 EUR. Maksulappu jaetaan salilla. Aikuisille jäsenille koko vuoden 2014 jäsenmaksu syyskokouksen päätöksellä on 20 EUR. Auranmaan Painiseura toivoo, että ainakin toinen vanhemmista olisi seuran jäsen (mieluummin koko perhe). Jäsenmaksun voi maksaa suoraan pankkiin Auranmaan Painiseuran tilille: Auran OP 501405-26761 viitetiedoksi ”jäsenmaksu sekä jäsenmaksun maksajien nimet eli ketä jäsenmaksu koskee”. Jäsenmaksun voi maksaa myös samassa yhteydessä kun maksaa painikoululaisen osallistumis-/jäsenmaksun. Olemme kiitollisia kaikesta saamastamme tuesta!

KIITÄMME KANNATUKSESTA. AuPs edellyttää kaudella 2014, että kaikkien, jotka käyvät harjoittelemassa Aurantalolla tavalla tai toisella tulee maksaa vähintään seuran jäsenmaksu (kaikki painiharjoituksiin osallistuvat maksavat painikoulumaksun)!

PAINILISENSSEISTÄ
Kaikille niille, jotka olette saaneet painilisenssin maksulapun kotiinne, olettehan muistaneet maksaa lisenssimaksun. Lisenssin maksaminen on edellytys kilpailuihin osallistumiselle sekä sille, että vakuutusturva on kunnossa (jollei ole omia sellaisia vakuutuksia, jotka kattavat myös painiurheilun). Esim. seuralla ei ole mitään yleistä vakuutusta, joka kattaisi mahdolliset harjoituksissa sattuvat tapaturmat jne. 2014 alusta AuPs edellyttää, että kaikilla salilla painiharjoituksiin osallistuvilla (alle 20 v) on jonkinlainen painiliiton lisenssi (edellisen tiedotteen liitteenä oli selvitys eri lisensseistä, katso myös Suomen Painiliiton nettisivut ja siellä lisenssit). Painijan ensimmäisen lisenssin tiedot seura ilmoittaa liittoon ja hoitaa ensin maksun, maksu veloitetaan seuran toimesta ko painijalta (jokainen maksaa oman lisenssinsä itse). Painiliiton painilisenssejä (ensimmäinen) ja painijan tietojen liittoon ilmoittamista varten tarvitsemme niiltä painikoululaisilta joilla ei painilisenssiä vielä ole ollut painikoululaisen nimen, osoitteen, puh.numeron, syntymäajan +sotun (sotu siksi, että lisenssiin liittyy vakuutus). Jos on oma vakuutus, joka kattaa painiurheilun niin silloin liiton lisenssin voi ottaa ilman vakuutusta, katso painiliiton sivuilta. Painiliitto vaatii todistuksen vakuutuksesta. Em. henkilötiedot annetaan tiedotteen liitteenä olevalla kaavakkeella + vakuutustodistus jos on oma vakuutus, kaavake (+todistus) palautetaan valmentajille salille mahdollisimman pikaisesti (kaavake tiedotteen liitteenä).

MUISTUTUS! AuPs IKÄKAUSIPAINIT 1.3.2014 ASEMANSEUDUN YHTENÄISKOULULLA (LIIKUNTAHALLI)
AuPs pitää omat ikäkausipainit 1.3 paineissa myös aloittelijoiden sarjat. Painiseuralla on myös perinteiset arpajaiset kilpailuissa (maksulliset arvat). NYT TARVITAAN LAHJOITUKSINA ARPAJAISPALKINTOJA nyt kaikki keräämään palkintoja (ilman palkintoja arpajaisia ei voi tietenkään järjestää ja silloin jää tämäkin tulo seuralta saamatta, jokainen centti on tarpeellinen seuran toiminnan jatkuvuuden kannalta). Yksikin arpajaispalkinto on tärkeä. Arpajaispalkinnot voi tuoda salille ja antaa vaikka valmentajalle. Kilpailuissa tarvitaan myös talkooväkeä mattojenkuljetuksessa, ruokailun/buffetin järjestelyissä sekä kilpailupäivänä toimitsijoita, buffetissa henkilökuntaa jne, kilpailut eivät itsestään hoidu. Mattojen kuljettamisesta koululle (perjantai) sekä ruokahuollon ym. talkoista annetaan ilmoitus lähempänä kilpailuja.

SEURAN VERRYTTELYASU
Hankinta on hieman viivästynyt mutta nyt uuden verryttelyasun tarjouskyselyt on ulkona. Kun tarjoukset on saatu niin seura valitsee asun ja mallipuku on sen jälkeen nähtävillä salilla. Samalla kerrotaan liike jonne voi mennä tarvittaessa sovittamaan vastaavaa pukua ja hintatietoja. Pukuun tullaan hankkimaan jonkin verran mainoksia, jotta saadaan rahoitettua seuran toimintaa (jos on mainostajia tarjolla/tiedossa niin ota yhteyttä salille Marko Salmi). Kun puku on salilla nähtävillä kerätään sitovat tilaukset, jonka jälkeen ko henkilö on myös velvollinen maksamaan varaamansa puvun. Pukuja ei tulla juurikaan hankkimaan varastoon.

HUOM! HARJOITUKSET KOULUJEN TALVILOMAVIIKOLLA 8
Koulujen talvilomaviikolla 17-21.2 ei ole aloittelijoiden harjoituksia. Vanhempien ryhmän harjoituksista valmentaja kertoo erikseen salilla harjoituksissa. MUUTA Seuraa myös Auranmaan Painiseuran asioita, tiedotuksia ym. suoraan nettisivuiltamme www.auranmaanpainiseura.fi. Lisäksi kannattaa seurata myös Auranmaan viikkolehden muistilistaa, jossa painiseura ilmoittelee.

KILPAILUKALENTERIA
8.2.2014 Lounais-Suomen ja Hämeen aluemestaruuspainit (TWM Turku) Alfa liikuntakeskus. Punnitus klo 10-10:30. Kaikki mukaan kisoihin, kisoissa tehdään omat sarjat myös esim. niille aloittelijoille niin tytöille kuin pojillekin, jotka eivät osallistu aluemestaruuskisoihin (kutsu liitteenä)
15.2.2014 Taisto Kangasniemen muistopainit Tampere (TapS)
1.3.2014 Ikäkausikilpailut (kr) Aura (AuPs) (myös aloittelijoiden sarjat) Erillinen kutsu myöhemmin.

PAINITERVEISIN
Auranmaan Painiseura r.y.