TIEDOTE II/2013

AURANMAAN PAINISEURA TIEDOTE II/2013 30.1.2013

PAINIKOULUMAKSU TALVI-/KEVÄTKAUSI 2013, JÄSENMAKSU 2013
Auranmaan Painiseuran talven/kevään (½v) 2013 painikoulumaksu on johtokunnan päätöksellä 45 EUR , joka sisältää puolenvuoden jäsenmaksun. Seuran maksamien aloittelijoiden lisenssien lisenssimaksut on samassa maksulapussa painikoulumaksun kanssa niille, jotka toimittivat pyydetyt henkilötiedot salille lisenssimaksuja (ensimmäinen lisenssi) varten. Maksulaput jaetaan salilla tämän tiedotteen mukana. Käyttäkää viitenumeroa maksaessanne. Aikuisille jäsenille koko vuoden 2013 jäsenmaksu syyskokouksen päätöksellä on 15 EUR. Auranmaan Painiseura toivoo, että ainakin toinen vanhemmista olisi seuran jäsen (mieluummin koko perhe). Jäsenmaksun voi maksaa suoraan pankkiin Auranmaan Painiseuran tilille: Auran OP 501405-26761 viitetiedoksi ”jäsenmaksu sekä jäsenmaksun maksajien nimet ketä jäsenmaksu koskee”. Jäsenmaksun voi maksaa myös samassa yhteydessä kun maksaa painikoululaisen osallistumis-/jäsenmaksun. Olemme kiitollisia kaikesta saamastamme tuesta!

KIITÄMME KANNATUKSESTA.
AuPs edellyttää kaudella 2013, että kaikkien, jotka käyvät harjoittelemassa Aurantalolla tavalla tai toisella tulee maksaa vähintään seuran jäsenmaksun (painiharjoituksiin osallistuvat maksavat painikoulumaksun)!

PAINILISENSSEISTÄ
Katsokaa vuoden ensimmäinen tiedote ja liitteet onko kaikki (ne joilla ei ole voimassaolevaa lisenssiä) toimittanut jo tarvittavat/pyydetyt tiedot painijasta salille valmentajalle. Kaikille niille, jotka olette saaneet painilisenssin maksulapun kotiinne, olettehan muistaneet maksaa lisenssimaksun.

AuPs IKÄKAUSIPAINIT 2.3.2013 ASEMANSEUDUN YHTENÄISKOULULLA (LIIKUNTAHALLI)
AuPs pitää omat ikäkausipainit 2.3 paineissa myös aloittelijoiden sarjat. Painiseuralla on myös perinteiset arpajaiset kilpailuissa (maksulliset arvat). NYT TARVITAAN LAHJOITUKSINA ARPAJAISPALKINTOJA nyt kaikki keräämään palkintoja (ilman palkintoja arpajaisia ei voi tietenkään järjestää ja silloin jää tämäkin tulo seuralta saamatta, jokainen centti on tarpeellinen seuran toiminnan jatkuvuuden kannalta). Yksikin arpajaispalkinto on tärkeä. Arpajaispalkinnot voi tuoda salille ja antaa vaikka valmentajalle. Kilpailuissa tarvitaan myös talkooväkeä mattojenkuljetuksessa, ruokailun/buffetin järjestelyissä sekä kilpailupäivänä toimitsijoita, buffetissa henkilökuntaa jne, kilpailut eivät itsestään hoidu. Mattojen kuljettamisesta koululle sekä ruokahuollon ym. talkoista ilmoitus lähempänä kilpailuja.

HUOM! HARJOITUKSET KOULUJEN TALVILOMAVIIKOLLA 8
Koulujen talvilomaviikolla 18-22.2 ei ole aloittelijoiden harjoituksia. Vanhempien ryhmän harjoituksista valmentaja kertoo erikseen salilla harjoituksissa.

MUUTA
Seuraa myös Auranmaan Painiseuran asioita, tiedotuksia ym. suoraan nettisivuiltamme www.auranmaanpainiseura.fi. Lisäksi kannattaa seurata myös Auranmaan viikkolehden muistilistaa, jossa painiseura ilmoittelee.

KILPAILUKALENTERIA :
9.2.2013 Lounais-Suomen ja Hämeen aluemestaruuspainit Tampere (TaVo).
23.2.2013 Taisto Kangasniemen muistopainit Tampere (TapS)
2.3.2013 Ikäkausikilpailut (kr) Aura (AuPs) (myös aloittelijoiden sarjat).

PAINITERVEISIN! Auranmaan Painiseura r.y.